CPM - bu nima? CPM reklamada qanday qo'llaniladi?

Mundarija:

CPM - bu nima? CPM reklamada qanday qo'llaniladi?
CPM - bu nima? CPM reklamada qanday qo'llaniladi?
Anonim

Internetda media yoki kontekstli reklama kampaniyasini tashkil qilishda har qanday reklama beruvchi oʻzining taxminiy byudjetini hisoblab chiqadi. Reklama kampaniyasining mijozi uchun uni amalga oshirish uchun mablag'lar qanday taqsimlanganligini, mablag'lar maqsadli sarflanganmi va qanday samaradorlik bilan foydalanilganligini ko'rish muhimdir. Media-rejalashtirishda reklama mahsulotining samaradorligini hisoblash bir nechta ko'rsatkichlarga asoslanadi, ulardan biri CPM indeksidir. Bu ko'rsatkich nima, uni qanday ishlatish kerak - biz quyida bilib olamiz.

cpm
cpm

CPM - nima uchun kerak

Reklamadagi CPM nima ekanligi o'tgan asrdan beri ma'lum. Modul ommaviy axborot vositalarida bo'lib o'tgan barcha reklama kampaniyalarida ishlatilgan. Nashriyotlar, televideniye va radiokanallar haligacha ushbu ko‘rsatkichdan reklama narxini hisoblashda foydalanmoqda. CPM bitta qabul qiluvchiga emas, balki mingta potentsial xaridorga bitta reklama taassurotining narxi haqida gap ketganda qo'llaniladi. Ayni paytda bu atama muomalaga kiritildi. Reklama saytlari egalari faqat ularning tirajlari va tematik yo'nalishlari bilan ishlashlari mumkin edi, shuning uchun CPM ko'rsatkichi aniqlandi, reklama ushbu qiymatni hisobga olgan holda samarali bo'ldi.

CPM ta'rifi

cpm
cpm

CPMning oddiy ta'rifi - mingga xarajat. Modul nomi inglizcha Cost-Per-Mingda so'zlaridan kelib chiqqan bo'lib, bu erda M rim raqami bo'lib, 1000 ma'nosini bildiradi. Shunday qilib, CPM nima degan savolga, biz bu ming reklama taassurotining narxi deb javob berishimiz mumkin. Reklama gazeta va jurnallar sahifalarida qanchalik ko'p chiqsa, u radioda qanchalik tez-tez eshitilsa yoki televidenie kanalida yonib tursa, bu koeffitsient shunchalik yuqori bo'ladi.

Onlayn reklama kampaniyalarida CPM hisoblash

Internetda reklama rolini odatda bannerlar bajaradi - foydalanuvchilarga unchalik yoqmaydigan va reklama saytlari egasiga pul olib keladigan juda zerikarli qalqib chiquvchi oynalar. Sayt qanchalik ommabop bo'lsa, foydalanuvchilar Internetning ushbu sahifasini qanchalik ko'p ko'rishsa, bu saytdagi reklama shunchalik qimmatga tushadi.

Reklamachilarni ma'lum bannerni ko'rgan foydalanuvchilarning mumkin bo'lgan eng ko'p soni qiziqtiradi. Shunday qilib, CPM nima ekanligini matematik tarzda quyidagicha ko'rsatish mumkin:

CPM=(reklama buyurtmasining umumiy qiymati)/(kunlik bannerlarni koʻrishning rejalashtirilgan soni)1000.

Endi CPM nima ekanligi aniq. Reklamada bu eng muhim ko'rsatkichlardan biridir. Reklama beruvchi ma'lumotlar ming tarmoq foydalanuvchisiga ko'rsatilishi uchun sayt egasi qancha pul to'lashi kerakligini hisoblab chiqishi mumkin.

Ushbu hisobni oddiy misol yordamida vizual tarzda ko'rsatish mumkin. Portal saytiga bitta bannerni joylashtirish narxi, masalan, haftasiga 400 dollarni tashkil etadi, bu veb-sahifaning statistikasi shuni ko'rsatadiki, haftasigasaytni 10 mingga yaqin foydalanuvchi ko'radi. Shunday qilib, oddiy hisoblash quyidagi qiymatni beradi:

CPM=$400/10 0001000=har ming reklama koʻrish uchun $4.

Reklamachilar tematik saytda bannerning oddiy koʻrsatilishi asosan maʼlumotli ekanligini tushunishlari kerak. Sahifaga tashrif buyurgan o'n ming kishining barchasi bannerni albatta bosishiga kafolat yo'q. Tashrifchi havolaga rioya qilishni xohlaydimi yoki yo'qmi, faqat bannerning jozibadorligiga va unda joylashtirilgan ma'lumotlarga bog'liq. Har bir sayt CPM parametrini hisoblash uchun barcha qiziqarli ma'lumotlarni taqdim etadi. Bu sayt egasi uchun foydali ekanligini tushunishingiz mumkin. Lekin reklama, uning sifati va oxirgi foydalanuvchi uchun qiziqishi mijozning o'zi vazifasidir.

cpm nima
cpm nima

CTR yordamchi moduli, hisoblash usullari

Xarajatlarni kamaytirish uchun yana bir ko'rsatkichni hisobga olish kerak - CTR indeksi. Bu nom ham ingliz tilidan olingan va butunlay bosish tezligiga o'xshaydi - bosish tezligining ko'rsatkichi. CTR qancha odam bannerni bosganini va reklama mijozining sahifasiga o'tganligini ko'rsatadi. Ushbu modul to'g'ridan-to'g'ri tanlangan saytning to'g'riligiga bog'liq, chunki saytdagi reklama qanchalik mos va kerakli ko'rinishga ega bo'lsa, saytga tashrif buyuruvchining ma'lumotlarga qiziqishi va bannerni bosish ehtimoli shunchalik yuqori bo'ladi. Ushbu ko'rsatkichni hisoblash usuli quyidagicha ko'rinadi:

CTR=(bannerni bosgan foydalanuvchilar soni)/(kunlik bannerlarni koʻrishning rejalashtirilgan soni) 100%.

Masalan, agar 20 tadan boʻlsaReklamani ko'rgan ming kishi havolaga 800 foydalanuvchi ergashdi, keyin CTR 800/20 000100=4%, bu ruxsat etilgan minimal qiymatdan yuqori.

Minimal CTR 3-5% ekanligi eksperimental tarzda isbotlangan. Agar kamroq bo'lsa, potentsial mijozning narxi kutilgan foydadan oshib ketadi va reklama samarasiz hisoblanadi.

cpm reklama
cpm reklama

Indekslardan foydalanish

CPM torroq maqsadli auditoriyani tanlashda ishlatilishi mumkin. Misol uchun, banner joylashtirishga buyurtma berishda sayt-platformasi reklama beruvchiga barcha ro'yxatdan o'tgan saytga tashrif buyuruvchilarning yoshi, jinsi, yashash joyi, sevimli mashg'ulotlari haqida ma'lumot beradi. Shunday qilib, kerakli banner faqat ushbu reklama mahsuloti ishlab chiqilgan foydalanuvchilar uchun paydo bo'ladi. Reklama kampaniyasi byudjeti tejamkorroq va samaraliroq sarflanadi.

Shuningdek, siz oddiy foydalanuvchilarning faolligini ham hisobga olishingiz kerak. Xuddi shu tashrif buyuruvchi bir xil reklama mahsulotini qanchalik tez-tez ko'rsa, shunchalik tez-tez reklama beruvchilardan pul yechib olinadi, ammo mijoz bundan ko'proq mijozlarni olmaydi. Shu sababli, CPM va CTR indekslarini malakali hisoblash, ushbu reklama platformasi tomonidan taqdim etilgan ma'lumotlarni chuqur tahlil qilish bilan birgalikda mijozga kerakli natijani keltirishi kerak.

Reklama kampaniyasining boshida e'tiborga olinadigan yana bir narsa. To'lov CPM yoki CTR orqali amalga oshirilishi mumkin. Boshqacha qilib aytganda, mijoz CPM moduliga ko'ra banner reklamasining mohiyatini tushunishi kerak - bu foydalanuvchi kliklari uchun to'lov emas, balki faqatreklama mahsulotikoʻrsatilishi uchun

reklamada cpm nima
reklamada cpm nima

Xulosa

CPM nima degan savolga javob berish mumkinki, bu parametr reklama samaradorligini tahlil qilishda eng muhimlaridan biri hisoblanadi va reklama kampaniyasi byudjetini hisoblashda ham hisobga olinadi. Potentsial iste'molchining reklama ma'lumotlari bilan kutilgan aloqalari soni va shunga o'xshash tematik fokusli bir nechta saytlarda banner joylashtirish narxi ham hisobga olinadi. Ushbu parametrlarni hisobga olgan holda siz ma'lum bir reklama platformasining samaradorligini hisoblashingiz va reklama byudjetini muvaffaqiyatli o'zlashtirishingiz mumkin.

Tavsiya: